Deniz Kızı
Cuma, Nisan 13, 2007
Sessizce
Sessizce gelip sessizce gidiyorum blog dünyasından,temelli gitmiyorum yanlış anlama olmasın,iş yerinden yazamıyorum,akşamları yazamıyorum,blogları okuyamıyorum ama olsun arada bir işte uğrayıp yok oluyorum tekrar.
Özledim ben yazmayı,özledim herkesin hayatını takip etmeyi.
Ben nerelerdeydim ve neler yaptım,anlatsam hemen şöyle kısacık,olmaz ki kısa kısa,uzun uzadıya anlatacak zaman da ben de yok.
Karmaşık günler geçirdim,kuzukulağı ile uğraştım bolcana,ohh kimse etkilenmedi bu boşanma işinden derken babacığımın ne kadar da zor kabullendiğini anladım.Parmaklarını makinaya kaptırmadan tam bir ay önce onunla kavga ettim,aslında ben etmedim o benle kavga etti.1 ay boyunca küs kaldım ki hiç beceremem küs kalmayı,demek ki çok fazla kırmış beni .Parmaklarını makinaya kaptırınca ilk aradığı kişi kociş oldu.Allahtan beşmilyon kere özür diledim ona küstüğüm için,yandım kavruldum suçluluk duydum suçlu olmadığım halde.Her zamanki gibi Hastaneye ilk koşan evladı oldum,çok ağladım.Kopan parmaklar yerine geri dikilip canlanınca çok şükrettim yine ağladım, yaşadığı onca sıkıntının üstüne bir de zona çıkarıp yataklara düşünce gene ağladım,altı aydır zonannın arta kalanlarıyla uğraştığımız için de ağladım.
Hep ağladım şu 6 aydır ve niyeyse her seferinde daha az canım yanar oldu,ne tezat değil mi,insan acıya da alışıyor zamanla.
Geçen hafta kuzu kulağım aradı "abla nerdesin allasen hepinizin telefonu kapalıydı çıldırdım meraktan" deyince "valla mezarlıktaydık " "enişteme mi gittiniz (hani yanarak vefat eden)"
"yok bu sefer değişiklik olsun diye ....yengeyi gömdük" "şakamı yapıyorsun "yoooo kalp krizi geçirdi ve gitti"
anlayın işte ne durumdayım
Buz kestim ben buz
Comments:
çok geçmiş olsun denizkızı.zor zamanlar geçirmişsin gerçekten. bundan sonra biraz düzelir herşey inşallah ve tekrar gülmeye başlarsın. habersiz bırakma yaz ara sıra olur mu?
 
Denizkızı dondugune sevinemeden yasadıklarına uzuldum.. Allah sabırlar versin.. Dayanma gücünüzü arttırsın!
Kendine dikkat et ve arayı bu kadar acma ne olur..
Sevgiler,
 
Hayat bazen bu denli bizleri buz kesiyor... Başınız sağolsun, özledim seni...
 
Offff offff cok zor gunler gecirmisin. Allahim yardim etsin sana. Gecmisler olsun, basiniz sagolsun bir daha boyle kotuler yasamayin. Yapabileceigm birsey varsa soylemen yeterli. Operim cok seni...
 
Denizkızım,
ben okuyunca bile buz kestim, yaşamış olmak tüm bunları, sabır ister, kuvvet ister. Ama sen güçlü bir kadınsın, bunu seni okuyanlar çok iyi bilir. İyi şeyler diliyorum senin için ve iyi haberlerle döneceğini, güzel yazılarınla yine ruhumuzu okşayacağını düşünüyor ve umuyorum.
Sevgilerimle.
 
memlketlim, Allah kolaylık versin. sabır versin diyeceğim ama sabır isteyince Allah imtihan için yükü daha da arırırmış. o yüzden Allah dayanma gücü versin. başınız sağolsun. hepsi geçer, geride kalır İnşallah. çok öpüyorum. zekiye
 
Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is
 
Yorum Gönder
Salı, Aralık 12, 2006
BOZAAAA
Dün akşam iş dönüşü yeme içme faslı bittikten sonra banyoyu temizlemeye başladım.Banyonun camından bir ses “bozaaaa”.Şimdi çocukken Boza içişimiz aklıma geldi falan diyeceğimi sanıyorsunuz ama öyle değil,çünkü ben hiç boza içmedim.İçmeden karar vermişim sanki tadını beğenmeyeceğime,hiç denemedim bile tadı nasıldır.Bozacının sesi beni bambaşka yerlere sürükledi.Bir anda banyodan çıkıp çok uzak diyarlara gittim,Almanya da yaşadığımız o küçücük kasaba desem çok büyük köy desem küçük kalacak yerleşime.O zamanki sıkıntı sanki yeniden çöreklendi içime.Gözümü açıp ta kendimi otobüs durağında pijamalarla otobüs beklerken bulduğum ana.Uyurgezermişim ben uzunca bir süre.Gözünüzü açıp yatağınızda değil de bambaşka bir yerde bulunca, içinizi muazzam bir sıkıntı kaplıyor.Hissedilen müthiş suçluluk duygusu da cabası.Niye sıkıntı,niye suçluluk duygusu inanın hiç bilmiyorum.Tek hatırladığım derinden gelen bir ses tıpkı “bozaaa”gibi.Yabancı değil hemen kapı komşumuzun işe giden kocası.Yüzü ,beni sabahın o kör karanlığında otobüs durağında pijamalarla beklerken ki halim nedeniyle allak bullak,ama yine de çok sakin.Olayları kavramı yönünden elin gavuru mu daha kıvrak zekalı bilmiyorum ama adam durumu hemen anlamış, oldukça sakin bir sesle seslenmiş bana ki panik olmadan içinde bulunduğum derin uyku halinden bir anda sıyrılıvermişim.
Yıllarca uyurgezerlik durumum ve uykuda konuşmalarım devam etti.Evlendiğimizin ilk günleri eşim çok büyük sıkıntılar yaşadı.Gün içinde yaşadığım şeyleri gece uykuda naklen anlatmalarım mı dersiniz,yatak odasında yatıp gözümü eşimin seslenmesiyle mutfak ta açmalarım mı dersiniz bir sürü şey yaşadık biz bu uyurgezerlikle ilgili.Doğum yaptıktan sonra geçti gitti,niye hiç bilmiyorum.
Comments:
Denizkızı, yasadığını bilmek çok güzel.. :))
Bu arada bende de uyurgezerlik var ama sana göre çok hafif. Sadece stresli olduğum bazı dönemlerde ortaya çıkıyor ve ben evin içinde idare ediyorum..
 
yaşıyorum bgm güzel birgün diliyorum sana canım.
 
yaşasın bloguna tıkladım ve yeni bir başlık gördüm:) hoşgeldin denizkızı.
bozayı hiç içmemekle iyi etmişsin. ben denedim gerçekten güzel bişey değil.
 
Hoşgeldin. Çok sevindim yazını görünce. Uyurgezerliğin geçmiş bitmiş, şükür. Boşver, takma kafana, unut gitsin o günler.
Bu arada artık daha sık yaz, e mi?
 
valla ben sizleri çok seviyorum:)
 
Özledikkkkkkkkkkkk yeter artık :)
 
:) hadi ama bir kere yazmakla olmaz :))
 
Çok kötü bir durum sanırım uyurgezerllilik, hiç başıma gelmedi ama aman allah korusun...Neyse ki kurtulmuşsun :)

Bozayı bende hiç denemedim ekşili dediler hala daha içimden yemek gelmiyor valllahi
 
tam geldi demiştim yine yoksun:( e gel artık amaaa...
 
özledim ben seni.
bozadan da sıkıldım.
 
Yorum Gönder
Salı, Eylül 26, 2006
Ohooo bu kadar da ara verilmez ki
Koli gelmiş dedim ya koli değilmiş,işgüzar PTT görevlisi koli yazmış.Babama fazladan ödediği bir taksidi geri iade göndermiş mobilyacı.Tabii bizimkiler o kadar eminki ödedikleri taksit sayısından,bir kez de telefon açıp sordular iyice mein oldular fazla ödediklerine.Şu yaşlılar bazen çok komik oluyor,o kadar söyedim halbuki yahu adamın alacağı olsa hiç bırakırmı siz de diye ama mobilyacıda hakikaten dürüst adammış istese göndermezdi parayı.Anlayacağınız nişan eşyaları değilmiş gelen.Bu olayın hemen akabinde memleketten kuzen aramış,hayrola amca nişanı bozmuşsunuz diye,ne bozması oğlum,onlar aldıramadı,kız da gelmedi biz ne edelim demiş garibim.İşleri yok bundan sonra millete de dert anlatacaklar vay bozmadık da,vay şöyleydi,vay böyleydi.Ayyy benim burdan içim sıkıldı valla Allah onlara kolaylık versin.Yok kuzukulağı hepten kararlı ayrılmaya,boşanma işlemleri için şimdiden araştırmaya girdi.Gelin hanıma müthiş kırgın ve küskün,ben onun için memleket değiştirmeyi hatta herşeyi göze aldım,ama o almadı,sevgi eksikliği olan yerde ben yokum diyor.
Ondan sonracığıma daha neler oldu neler,bakmayın yazamıyorum ama bi sürü şey yaşadım ben şu bir haftadır.
Geçen hafta cuma akşamı komşumuzun oğlunun düğünü vardı.Çok mütevazi insanlar ve ben onları ailecek çok severim.Doğulu olmaları nedeniyle maşallah bütün düğün boyunca hep halay çektiler.Pasta geldi,ikram hooop halay,takı tak,hoop halay ayyy içim bayıldı halay da halay,bir de ilk defa bu düğünde gördüm ki halay çekilirken bütün millet halaya iştirak eder,bütün salonu baştan aşağı 8-10 kere dolanırlar halay çeke çeke,valla başım döndü benim oturduğum yerden.Neyse biz kocişle katılmadık halaya,zaten istesem de katılamazdım çünkü ben bilmiyorum,kociş kendi düğününde bilem oynamamış gudubet bi adam.Neyse takılar takıldıktan hemen sonra cebim çaldı.Anaaaa görümcem arıyor,ben aynen şooook niye diye sormayın,bilenler biliyor zati,uzun zamandır görüşmüyoruz biz kendileriyle,ben hastanedeyim birazdan ameliyata alacaklar,refakatçim yok sen gelirmisin?ohaaaa dedim, içimden tabii,buda nerden çıktı şimdi,hem ben bunu kocişe nasıl açıklayacağım,bakalım kalmama izin verecek mi?bir saniyede bir sürü soru geldi aklıma.Neyse usulca söyledim durum böyleyken böyle napayım,zor durumda gidip kalayım mı başında?önce itiraz etti.Ne işin var kadın bize haber göndermedi mi eniştenin cenazesinde "ne ölüme ne de ölülerine bundan sonra" diye,iyi de tamam da o zaman arada kızgınlıklar vardı,şimdi zor durumda gitsem nolcak sanki,bir gececik dururum başında,ondan sonra bakarlar başlarının çaresine.diyeee diyeeee sonunda ikna ettim.Görümcem düşmüş,kilolu olduğu için vücut ağır gelmiş tabii kolunun üstüne gelmiş dirseği parçalanmış,3 saat ameliyatta kaldı,sabaha kadar başında durdum hiç uyumadan,zati o da narkozun etkisiyle çok fazla konuşmadı.Ara sıra cep telefonu çaldı,baktım ekranda hep aynı isim,kızı arıyor,açmadım tabii,kızına gıcık ya bizim kociş tarafı.Bulsalar bir kaşık suda boğacaklar ya onu,Allahım dedim temelli boka batmayayım bi de onunla konuşup şimşekleri hepten üstüme çekmeyeyim.Oldu mu sana sabah,eee kayınvalideye haber vericez miiii vermicez miii,aldımı beni bir telaş,versem,kadın diycek bundan sonra ben bakarım,hatta evinde bakarım,iyide ev olmaaaaz,eve gidersen görmemen gerekenleri de göreceksin.Eeee haberin de yok ki senin evdeki bebişden offff offff neyse sonra yazarım devamını şiştim ben hatırlamakla bile......
Comments:
Valla,arkası yarınlar gibi çok heyecanlı. Bakalım devamında neler olacak? Merakla bekliyorum.
 
Valla itiraf ediyorum Denizkizim Dallas tadinda izliyorum snein bu macerani... neyse gecmis olsun kendine dikkat et oldumu... birde bu aralar bizi bosluyorsun hadi kuzukulagin falan diye ses etmiyorum ama artik yeter yaz devamli..
 
Denizkızım, nerelerdesin? Sesin soluğun çıkmıyor. Özledik seni ve yazılarını.
 
ohooo bu kadar da ara verilmez ki denizkızı:))
 
özledik :)
 
Her şey yolunda mı??????
 
Denizkızı, nerelerdesin. Umuyorum hersey yolundadır. Son yazının başlığından çalıntı yaparak, demek istiyorum ki; "Ohoo bu kadar da ara verilmez ki!!"
 
merhaba memleketlim
ben okumayalı neler olmuş? dibi görmekten bahsediyorsun. emin ol ki Allah buhranlı günlerden sonra aydınlık günleri gösteriyor. eski sıkıntılı gğünleri unutuyorsun. benim böyle oldu. ablam söylerdi de inanmazdım. ama bütün herşey bir anda değişti. herşey birdenbire güzel gitmeye başladı. Allah tez zamanda bu sıkıntılardan kurtulmayı nasip etsin. kuzukulağını ilk kez evlenince yedim. kocam sabah kahvaltıda yemeyi çok seviyor. ben de ne zaman yesem seni ve senin kuzukulağını hatırlıyorum. Allah kolaylık versin, çok kötü bir yerde çalışıyor. doğubeyazıta gidince gördüm kalınacak yer değil. benim de eş tayinim olmadı ve bu ay istifa ettim. sadece özelde nöbet tutuyorum. Allah herşeyin hayırlısını versin. çok öpüyorum
 
iyi misin? her şey yolunda mı?
 
deniz kızı nerelerdesin?
 
burdayım merak etmeyin.Kafam çok karışık ve dağınık birtürlü toparlayıp yazamıyorum.Beni affedin lütfen.En kısa sürede yazmaya çalışacağım.Beni düşündüğünüz ve unutmadığınız için hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.
 
Yorum Gönder
Perşembe, Eylül 21, 2006
Başlık yok bulamadım.
Geçen hafta ve bu haftanın özetini kısaca geçeyim.
Geçen hafta kuzukulağımı görev yerine uğurladık.Öğretmen ya kuzukulağım.Cumartesi telefon açtı,merkeze geri dönmüş,çünkü birleştirilmiş sistem ya ona bağlı olan diğer köyde çatışma çıkmış,bir asker şehit olmuş,altı terörist ölü ele geçirilmiş,teröristlerin üçü kuzukulağının öğrencilerinin velileri.Kuzukulağı şokta,tabii biz de.Allah zor şartlarda görev yapan tüm öğretmenleri korusun.
Annem ve babamın kuzukulağının yanına gitmesi gerekebilir diye pazartesi ve salı günü izin aldım.Kızım öğlenci olduğu için, öğlene kadar kendisine refakat edecek kimse olmayacağı için sınıfını sabahçı bir öğrenciyle değiştirdim.Annemler giderse enazından öğleden sonra servise yazdırıp babaanneye gönderebilirim.Babaanneye gitmesini istiyormuyum,kesinlikle hayır ama başka da bir alternatifim yok.Tombilik yaşı itibariyle artık Etüdler tarafından kabul edilmiyor.
Dün annem aradı,bir koli gelmiş postaneye babanın adına ne olduğunu anlayamadım dedi.Bugün gidip koliyi alacaklar.Benim tahminim koli Hollanda'dan geldi,gelin hanım nişan eşyalarını iade etti.Tahminim böyle,eğer tahmin ettiğim şey doğruysa bu iş tamamen bitti.Eeee zaten bitmedi mi derseniz,bitti ama ben hala sevgi galip gelecek,kız dayanamayıp gelecek diye ümit ediyordum.İnşallah kuzukulağımda benim gibi ümit beslemiyordur,çünkü birde bu koli haberinin kuzu kulağına duyurulması var. Gerçi duyurmayı asla düşünmüyoruz kardeşimin içinde bulunduğu şu karışıklık nedeniyle.
Comments:
Allah yardımcısı olsun kardeşinin, çok zor şartlarda çalışıyor :(
 
Ne kadar kutsal bir mesleği var kardeşinin,Allah hep onunla olsun.
 
kuzu kulağına geçmiş olsun. çok zor şartlarda çalışıyor gerçekten. ben bizim buraları beğenmezdim ama en azından buralarda öyle sorunlar yok.
 
Kardeşine de yeni öğretim yılı hayırlı olsun. İşi zaten zor, bir de bulunduğu yer itibarı ile bu zorluk daha da katmerleşiyor. Allah kolaylık versin.
 
Yorum Gönder
Çarşamba, Eylül 13, 2006
Sakinlik
Bugün itibariyle daha sakin ve daha huzurlu olmaya başlayacağım.Dün akşam kendime söz verdim ve sözümü tutacağım.
Niye dün akşam derseniz,dün akşam son görevimi de yerine getirdim içim daha huzurlu.Önce kuzu kulağımla konuştum,ağzının söylediği önemli değil esas yüreğin ne diyor diye sordum,ablacım yüreğim bu kızla bir ömür boyu yaşamayı istemiyor diye cevap verdi.Bravo dedim kendi kendime içimden,şimdiki gençler daha mantıklı düşünüyor,bir sevdadır tutturup geleceğini karartmıyor,nişanlılık devresini daha mantıklıca kullanıyor ve eğer anlaşamıyorrsa işi daha nişanlılık devresinde bitiriyor.Eskiden bizim bölye bir şansımız yoktu.Aman yüzük takılmış,aman eller ne der kaygıları birçok gencin nişanlılık devresinde anlaşamayacapını farketseler bile evlilik gibi bir mecburiyete sürüklenmesine neden oluyordu.Devir hakikaten değişti kabul etmek lazım.
Dün gecenin sonuna doğru gelin hanımı da aradım ve bundan sonrası için mutluluklar diledim.Artık daha rahatım,içim daha huzurlu.Eminim ki Allah bize hayırlı olmayanı nasip etmedi,üzüldük ama her şer de bir hayır vardır sözü boşa değil.
Dün bişey daha yaşadım ki bu beni hepten mutlu etti.Yanan ve vefat eden eniştemin çalıştığı müteahhitlik firması konu mahkemeye intikal etmeden bütün sorumluluğu üstlendiğini bildirdi.Eniştem çok küçük yaştan bu yana çalıştığı için emeklilikle ilgili bütün şartları primi hariç doldurmuş.Kalan prim borcunu toplu olarak firma ödeyecek ve teyzem en azından emekli olacak.Sosyal güvencesi olacak,az da olsa her ay eline maaş geçecek.
Tombilik kızıma gelince dün akşam bana epey bir gözyaşı döktürdü.Hayır bu sefer üzüntüden değil,sevinçten.Ortaokula geçtiya bizim koca tosun,okul kıyafetlerini almışlar babasıyla birlikte,akşam giyinip bana mini bir defile yaptı.Nasıl duygulandım bilseniz,52 cm eline verilen minnacık bir bebek gün geliyor işte böyle defile yapıyor,sen farkında değilsin ama ben artık genç kız oldum diyor sessizce kulağına.
Comments:
canım, başınız sağolsun.
Allah kalanlara sabır versin. teyzenin en azından böyle bir maddi güvencesi olması güzel.
kuzukulağı için de üzüldüm, ama herşeyin hayırlısı. yol yakınken ayrılmaları iyi olmuş. ileride çoluk çocuğa karıştıktan sonra olsaydı çok daha acı verirdi.
kızına da başarılı bir öğretim yılı diliyorum. ne güzel, ben de görsem kuzucuğumun okul formaları giydiği günleri...
 
Her gecenin bir sabahı vardır. Bak, herşey yavaş yavaş yoluna giriyor. Kuzukulağın sorunu kendi içinde çözmüş. Nefin!in dediği gibi çoluk çocuk olmadan ayrılmaları daha hayırlı. O şirkete de bravo valla. Demek hala böyle vicdanlı insanlar varmış. Teyzenin bir nebze de olsa para sorunu çözülür.
Kızına da başarılı bir ders yılı inşallah. Bir bakmışsın üniversitede. Çok çabuk büyüyorlar.
 
Nefin teşekkür ederim canım,çenebaz'ın dediği gibi çocuklar öyle çabuk büyüyorlar ki bi de bakmışsın senin minnoşunda okullu olmuş da formalar giymiş:))
Çenebaz şirkete ve sahibine ben de çok minnettar kaldım.En azından sonu nereye varacağı belli olmayan mahkemelerden kurtardı bizi.
 
Derlerya her dibe vurmanin birde yuzeye cikisi vardir. Sende oyle dusun dibe vurdun ama ayaklaina kuma basip kendini yukari ittirmesini bildin. Hersey geirde kalicak insallah mutlu haberler gelmeye basladi bile.. Saglikla ve sihhatle insallah...
Operim...
 
Koyubeyaz canımcım çok teşekkür ederim.İnşallah sen de daha iyisindir.
 
Canımsın sen Denizkızım :)
 
Herkesin kötü yılları vardır, ben de 2005 için hep söylemişimdir, babamın kanser olması anneannemin ölümü çocuğumuz olmaması 12 yıllık köpeğimizin ölümü... aklıma bunlar geliyor. ama hep şöyle dua ettim "Allah'ım bana sabır ve dayanma gücü ver"
Sonra da şuna inandım, Allah herkese dayanabileceği kadar yük yüklüyor...
size de sabırlar, herşey yoluna girecek.. Hem girmeye başlamış da nitekim, darısı üniversiteye başlamalarına kızınızın inşallah :)
 
kızını öyle görmek ne gurur vericidir demi denizkızı:)) bana çoook uzak o günler.
 
Ne gurur verici bir şeydir kimbilir ,insanın çocuğunun büyüdüğünü gözlemlemesi.İnsanı ne kadar çok duygulandırır.Minik kızınızın güzel ve istediği bir üniversiteden mevzun olmasını ve en önemlisi iyi ve istediği bir iş sahibi olmasını dilerim.
 
Oncelikle enisten icin cok cok uzuldum Allah mekanini cennet etsin Allah teyzenin de sizlerin de yardimcisi olsun cok zor olmali sevdigini o halde gormek.. Kardesin de umarim hayirlisiyla daha mutlu olur kismet degilmis demek ki..
 
Hala iyi niyetli kişilerin olduğunu bilmek ne kadar güzel, teyzen için çok sevindim. Kızına da başarılar dilerim canım...
 
Yorum Gönder
Pazartesi, Eylül 11, 2006
Son dibe vurma olayı...
Cumartesi günü kuzukulağının evliliği bitti.Bizim ki Hollanda'ya kabul edilmedi.Gelin Hanım'da ben Türkiye'de yaşayamam dedi ve 3 yıllık nikah,gerçek anlamda evlenmeden,düğün dernek kurulmadan yapılan nikah ayrılıkla son buldu.Ve de son aylarda ailemizin üzerinde bulunan kapkara bulutlar temelli çöreklendi üstümüze.
Kim söylemişti bilmiyorum ama bir zamanlar birisi bana şöyle demişti;"Allah insanı an gelir tamamen dibe indirir,ama tamamen dibe,dibe indiğini zaten hissedersin,işte en dibe indirdikten sonra artık yavaş yavaş yüzeye çıkarmaya başlar."Biz kuzu kulağının ayrılık olayından sonra iyice dibi gördük sanırsam.Herkes mutsuz ya artık,mutlu olmak için gereken itici güç,pozitif düşünce de kimse de kalmadı ya artık,lütfen Allahım lütfen artık yüzeye çıkmamıza yardımcı ol.Ne diyeyim her gece dua ediyorum bunun için.
Comments:
denizkızı çok üzüldüm ya. kötü olayların sonuncusu bu olsun artık. size de sabır diliyorum. sen güçlü bir kadınsın. yüzeye çıkacağına eminim.
 
evet denizkızım, bende kendi gücünü yeniden hatırlatmak istiyorum sana. neleri atlatmış kadınsın sen, vız gelir sana bunlar.
 
inşallah bundan sonra Rabbim daha güzel günler nasip eder. Bazen duadan başka birşey gelmiyor elden.
 
hadi Denizkizim.. sendeki guc kimsede yok hatirlarsan bana bile erismistin taa nerelerden... Gucun var tabiki ve eminimki kisa zamanda hersey duzelicek zaman lazim sadece birde sabir.. Herseyde bir hayir var derler ya ben artik ciddi anlamda inaniyorum bu soze.. Lutfen inan herseyin gececegine eminimki cok yakinda herkes iyi olucak..

Sevgiler...
 
Diğer arkadaşlar hatırlatmış zaten, sen çok güçlü bir kadınsın, az kaldı sabret canım...
 
gececek demek teselli etmiyor, biliyorum. denizkizi'm, dilerim cabucak biter ve unutulur artik bu karanlik günler.
 
Her işte bir hayır vardıra inanırım ben. Allah başka acı,keder,sıkıntı vermesin. Güzel günler yakında.Herşey geçecek, herşey düzelecek,tekrar yoluna girecek.
 
Allahım inşallah hepinizin dualarını duyar,çok ihtiyacım var şu sıralar bu dualara,hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Çok öpüyorum iyiki varsınız.
 
Yorum Gönder
Perşembe, Ağustos 24, 2006
Tatile çıkıyorum demişim değil mi giderken,ne tatil ama...
2006 yılının bana ve ailemize uğursuz geldiğini sanırım bundan önce 5699 kere söyledim demi ben.Söyledim,söyledim mutlaka hatırlarsınız.
Söze nerden başlayayım,nasıl anlatayım tam üç gündür düşünüyorum.Öyle pat diye anlatayım en iyisi.
Bundan tam 2 hafta önce cuma günü çeşme de rez.yaptırdım.Benim çekirdek aile,kızkardeşim ve kızı,ve de kuzu kulağım oğlan kardeşim.Çeşme'de tatil yapıcaz,moral olucak,dinlenicez diye bir heyecan felan olur demi insan da biz de olmadı.Niye,neden demedik,meğer nedeni varmış.Pazartesi erkenden yola çıktık.Çarşamba gününe kadar kah otelin havuzunda,kah denizde geçti zamanımız.Biraz mutlu ama çoğunlukla hepimizde bir burukluk,neden hiç bilmiyoruz.Ama sık sık birbirimize de soruyoruz,niye böyle durgunuz diye.Çarşamba havuzdan çıktık,biraz dinlenelim diye odamıza çıktık,birde ne göreyim,cep telefonum tam 10 kez aranmış,çeşitli numaralardan.Aradım ve duyduklarımdan sonra telefon elimden düştü.Sugibim
kaderimiz bu kadar mı benzer gülüm,senin de benim de başımız sağolsun.
En küçük teyzemin kocası,(12 yaşından bu yana yer döşemeciliği yapıyor),parke-laminant,Manisa'da dubleks bir evde çalışırken kaynakçıların saçma salak ihmali yüzünden vücudunun %90 yanıyor.Acil gelin dediler.Geldik 1,5 hafta hastane önlerinde yattık,ilk gün bu derece yanık yaşamaz 4 saat içinde ölür dediler,ölmedi,1-2 gün içinde ölür dediler,yine ölmedi,bu arada bilincini hiç yitirmedi,en son geçen hafta perşembe günü lütfen enazından eşini ve çocuklarını yanına çıkarın diye yalvardım,çünkü vedalaşmak istiyor o yüzden ısrarla gitmiyor diye en derinden hissettim.Alabildiğine steril bir ortamda olduğu için tek tek göreceksiniz dediler.Oğlu ve kızı yaşları daha çok küçük olduğu için biz dayanamayız dediler,teyzem ben yalnız dayanamam sen de gel dedi,çıktık, gördüğüm kişi asla eniştem değildi,başkasıydı yatan,şekil değiştirmiş,yüzü değişmiş,zayıf ince uzun boylu çok ama çok yakışıklı eniştem gitmiş,yerine şişman,su topuna dönmüş,gözleri bile yapışmış bir adam .İlk defa yanan birini gördüm,bu kadar mı değişir bir insan yanınca.Konuşabilirmiyim diye izin aldı teyzem canımın içi, ana yarım,"seni çok seviyorum güzel gözlüm,çocuklarımız bana emanet,hakkım sana kat kat helal olsun,elbet birgün yine buluşacağız Allahın izniyle,huzur içinde gidebilirsin"sözleri aklımda kalanlar.Duydun mu sözlerimi dedi sonra da,önce sağ bacağını kendine çekti,sonra sağ elini havaya kaldırdı hafif el salladı,sonrada kafasını iki kere salladı.Allah ikimize de öyle bir güç verdi ki o an nasıl sakin durabildik,nasıl ağlamadan durabildik hala bilmiyorum cevabını.Aşağı indikten tam 2 saat sonra vefat ettiği haberini verdi doktorlar.3 aylarda mübarek bir günde vefat etti,Allah günahlarını affetsin,mekanı cennet olsun.
Bunca zamandır ilk defa dün gece gittim evime,hep teyzemin yanında oldum,,onların gücü kalmadı bari biz güçlü duralım dedim ve ağlamadım,sıktım kendimi,ama evime girince belki saatlerce ağladım acımıza,kaybımıza,geride kalanlara......
Comments:
tüylerim diken diken oldu okurken. Allah sabır versin hepinize.
 
Çok üzüldüm. Rabbim mekanını cennet eylesin. Nur içinde yatsın. Sizede sabırlar versin.
 
sağolun her ikinizde.
 
söz yetmiyor böyle anlarda. ne dense havada kaliyor sanki. basiniz sagolsun deniz kizi'm.
 
Çok acı bir ölüm, hem de beklenmedik bir anda. Allah eniştene rahmet,sizlere de sabır versin Denizkızım.
 
Denizkizim ne diyimki icim katildi okurken. Bu kadarmi aci olur... Allah yardimcilari olsun ve hepinizin basi sagolsun ama benim icim yandiysa bu kadar onlarin çektiklerini dusunmek dahi istemiyorum...
 
basiniz sagolsun.Allah sabir versin hepinize.
 
canım,başınız sağ olsun,Allah teyzeciğine ,çouklarına ve sizlere sabır versin.
 
Çok üzüldüm.Başınız sağolsun.
 
Basiniz sagolsun, Allah rahmet eylesin, size de cok sabirlar dilerim.
 
denizkızı başın sağolsun, Allah sabır versin. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun İnşallah.
 
Canım :( çok üzüldüm... Allah öyle zamanlarda güç veriyor bizlere. Allah rahmet eylesin...
 
Denizkizim, basiniz sagolsun.
 
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim canlarım.Şu sıralar kafam ve duygularım o kadar karışık ki yazamıyorum bloğa lütfen beni affedin.Hepinizi öpüyorum.
 
Denizkızı, olanları okuyalı epey oldu ama elim bir turlu yazmadı. Basınız sagolsun.. Okurken cok fena oldum aglamamak icin cok calıstım. Allah sizlere sabır versin.
 
Denizkızı, başınız sağ olsun. Eniştene de Allah rahmet eylesin. Çok üzüldüm.
 
Allah rahmet eylesin toprağına nur yağdırsın
Geride kalanlara sabır versin inşallah
 
Yorum Gönder

myspace

S. Valentine images

ABOUT ME
Name: denizkızı
Location: Turkey

FAVORİ LINKLER
  • pınar
  • Zekiyee
  • koyubeyaz
  • sugibi
  • anne ve bebeği
  • Blogger destek
  • nefin
  • duygu
  • gün
  • vişnelikörü
  • yeşilerik
  • Deniz ve Koray
  • Yel değirmenleri
  • İncir Çekirdeği
  • pirik
  • Tuna
  • allev
  • cenebaz
  • bir mimarın günlüğü
  • burcunun-günlüğü
  • cerise raconte
  • Kavakyelleri-Yeşim
  • Zeyno
  • BiyonikKedi
  • Crystal
  • Asortikkrep
  • Defne
  • Burcu-mutfak camı
  • Ponçik
  • Potansiyel Arıza
  • Hayal
  • Komunite
  • YEMEK USTALARI
  • portakal ağacı
  • Tijen
  • Yemek Günlüğü
  • Dilekce
  • Yemek Zevki
  • Gelincik Tarlası
  • YogurtLand
  • Marifet Teyze
  • EV CİNİ
  • BİZİM PASTANE